top of page

KALENDARZ

Witaj w INFERNO GYM - miejscu, gdzie siła spotyka harmonię, a kondycja idzie w parze z radością! Nasza oferta zajęć fitness została stworzona z myślą o wszystkich, którzy pragną odnaleźć równowagę między umysłem a ciałem, pomiędzy siłą a elastycznością. Dlatego też oferujemy różnorodne zajęcia, dostosowane do różnych preferencji i poziomów zaawansowania.

CZAS
PONIEDZIAŁEK
WTOREK
ŚRODA
CZWARTEK
PIĄTEK
16:00
17:00
Step
Jędrne Pośladki
Płaski Brzuch
Projekt Venus
18:00
Zumba
TBC
Body Pump
Yoga/Zdrowy Kręgosłup
19:00
Pilates
Yoga/Zdrowy Kręgosłup (19:15)
Sztangi
Wzmacniające Flow
20:00
Fitball
Pilates
Projekt Venus

Nasza oferta zajęć

1. Pilates - Barbara Tomczyk 
Stworzone z myślą o wzmocnieniu mięśni głębokich, Pilates to doskonały sposób na poprawę sylwetki, równowagi i elastyczności.

2. Yoga/Zdrowy kręgosłup - Elżbieta Missok
Zanurz się w świecie spokoju i równowagi, łącząc praktykę jogi z dbałością o zdrowy kręgosłup.

 

3. Zumba - Anna Kacprzak
Odkryj radość tańca i jednocześnie spal kalorie na energetycznych zajęciach Zumba, które połączą fitness z rozrywką.

 

4. Step - Barbara Tomczyk
Rozwijaj kondycję i spalaj kalorie podczas dynamicznych treningów na stepie, które zapewnią wyzwanie dla każdego.

 

5. TBC (Total Body Conditioning) - Barbara Tomczyk
Intensywne treningi skupiające się na całościowym wzmacnianiu ciała, obejmujące zarówno cardio, jak i elementy siłowe.

 

6. Sztangi - Barbara Tomczyk
Dla tych, którzy kochają klasyczny trening z obciążeniem – zajęcia ze sztangami, które wzmocnią Twoje mięśnie i poprawią wytrzymałość.

 

7. Body Pump - Aneta Zdanowicz

Body pump to ćwiczenia angażujące wszystkie partie ciała, które spalają tkankę tłuszczową, wzamcniają mięśnie oraz poprawiają kondycję. Wykonuje się je w rytm muzyki, a podczas ćwiczeń wykorzystuje się sztangę, hantle, talerze, step oraz matę.

8. Fitball - Barbara Tomczyk

Fitball to poprawa koordynacji całego ciała oraz wzmacnianie głębokich partii mięśni. Trening wzmacnia wszystkie grupy mięśniowe i pozwala na uzyskanie doskonałych rezultatów pracy nad ciałem. Zajęcia stworzone dla wszystkich i o każdym stopniu zaawansowania. 

9. Płaski Brzuch - Aneta Zdanowicz

Ćwiczenia wykonywane na zajęciach przyczyniają się do zredukowania tkanki tłuszczowej oraz powodują ujędrnienie ciała i lepsze napięcie mięśni. Są to zajęcia przystosowane zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych w treningu mięśni brzucha.

10. Jędrne Pośladki - Aneta Zdanowicz

Zajęcia ukierunkowane są na ujędrnienie i podniesienie pośladków. Angażują również mięśnie ud, pleców i brzucha. Regularne ćwiczenia pozwolą na uzyskanie kształtnych, mocnych i jędrnych pośladków.

11. Wzmacniające Flow - Danuta Kaźmierczak

Wzmacniające Flow to zajęcia, które pozwolą Ci wzmocnić ciało oraz poprawić gibkość i elastyczność. Opierają się na asanach jogi, ćwiczeniach metody Pilates oraz ćwiczeniach oddechowych.   Wzmacniające Flow to chwile stworzone dla Ciebie, aby wzmocnić ciało i uspokoić umysł.

12. Projetk Venus - Danuta Kaźmierczak

Projekt Wenus powstał z myślą o Kobietach. Podczas zajęć będziemy skupiać się przede wszystkim na potrzebach kobiet, które są zmienne w zależności od etapu życia Kobiety. Będziemy pracacować z mięśniami dna miednicy i układem hormonalnym, z postawą, przeponą, z nerwem błędnym. W tym praca z oddechem, automasażem, relaksacją i innymi metodami, których celem jest zadbanie o Kobiece zdrowie, kondycję i urodę.

13. Samoobrona dla kobiet (wkrótce)
Wkrótce wprowadzimy specjalne zajęcia samoobrony dla kobiet, które połączą skuteczne techniki z pewnością siebie.

Dlaczego INFERNO GYM?

INFERNO GYM to nie tylko miejsce do ćwiczeń – to społeczność ludzi, którzy inspirują się nawzajem do osiągania swoich celów. Nasze sale są przestronne, sprzęt nowoczesny, a instruktorzy doświadczeni i pełni pasji.

Dołącz do nas już dziś i rozpocznij swoją fitnessową podróż w INFERNO GYM – miejscu, gdzie siła spotyka się z przyjemnością, a każdy dzień to nowe wyzwanie i szansa na samorozwój.

Zarezerwuj swoje zajęcia już teraz i zacznij budować lepszą wersję siebie!

bottom of page